وب سایت خود را ریسپانسیو کرده اید

امروز می خواهم درباره تکنولوژی ریسپانسیو یا واکنش گرا با شما دوستان سایت آترین وب صحبت کنم. دنیای وب و همچنین زبانهای برنامه نویسی سایت هر روز در حال تغییر هستند و شما به عنوان یک وبمستر که از اینترنت می خواهید کسب درآمد کنید باید تا حدودی با مبانی زبانهای برنامه نویسی سایت آشنایی داشته باشد تا بتوانیدسایت خود را مطابق با تغییرات روز آپدیت کنید.

طراحی ریسپانسیو چیست؟

تعداد کاربرانی که هر روز از تلفن همراه خودشان برای وب گردی استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است و اگر سایت خود را برای موبایلها و تبلتها بهینه نکنید ، تعداد بازدیدکنندگان بالایی را از دست می دهید. طراحی ریسپانسیو یعنی اینکه سایت ما در دسکتاپ کامپیوتر به یک شکلی نمایش داده شود ، در تبلت به شکل دیگری و در موبایل هم به شکل دیگری نمایش داده شود.

چرا باید سایت ما ریسپانسیو باشد؟

قطعا اگر از تلفن همراه برای وب گردی استفاده می کنید با بسیاری از سایتها مواجه شده اید که نوشته ها و منوهای بسیار کوچکی دارند و برای مشاهده بهتر باید حتما صفحه را زوم کنید تا بتوانید بر روی یک لینک از سایت کلیک کنید و یا متنی را بخوانید . حالا وقتی با موبایل خودتان وارد یک سایتی می شوید که به صورت ریسپانسیو طراحی شده است مشاهده خواهید کرد که تمام متن ها و منوهای سایت مناسب با عرض صفحه موبایل شما نمایش داده میشود و برای کلیک بر روی یک لینک نیازی ندارید که صفحه را زوم کنید.

آینده وب گردی در تصرف موبایل ها و تبلت ها خواهد بود.

شما باید به فکر راحتی بازدیدکنندگان سایت باشید و تمامی استانداردها را باید در سایت پیاده کنید تا بازدیدکنندگان بیشتری را بتوانید جذب سایت خود کنید.

یکی از بهترین پلتفرم های طراحی ریسپانسیو ، بوت استرپ ۳ هستش که شما با استفاده از این پلتفرم می توانیدسایت خودتان را به صورت ریسپانسیو طراحی کنید.
صحبت پایانی

از تغییرات نترسید و هرچه سریعتر به طراح سایت خودتان بگوئید که سایت شما را به صورت واکنشگرا و یا همانریسپانسیو طراحی کند.
توصیه می کنم برای بهبود کسب و کار اینترنتی خودتان با تغییرات دنیای وب پیش بروید.

مطالب مرتبط

درباره سامانه برندینگ ایران
گروه برندینگ ایران به منظور ارائه راهکارهای نوین فروش ، بازاریابی و برندینگ ایجاد شده است. این مجموعه تلاش دارد با ارائه نرم افزار ها و تکنولوژی های روز دنیا شرکت ها و مجموعه های کوچک و بزرگ را به سوی موفقیت سوق دهد و تا رسیدن به هدف با شرکت و مجموعه همراه و همگام باشد. در این راه گروه برندینگ ایران از افراد کارپشته و فنی استفاده می نماید که هم از نظر تجربه کاری و هم از نظر آکادمیک در مرتبه بالایی قرار دارند و با استفاده از روحیه کار تیمی، مشتری را در راه رسیدن به موفقیت همراهی خواهند کرد.

© 2024 - کلیه حقوق مادی و معنوی به سامانه برندینگ ایران تعلق دارد