افزایش فروش اینترنتی با استفاده از آزمون آنلاین

برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی و افزایش فروش اینترنتی باید همواره روشهای مختلف را برای فروش محصولات و خدمات در سایتتان را انجام دهید. امروز می خواهیم یکی از روشهای خیلی خوب را معرفی کنیم.

درگیر کردن کاربران وب سایت با کسب و کار

امروز برای موفقیت در اینترنت نباید به فکر این باشید تا یک وب سایتی راه اندازی کنید و افرادی را وارد سایت کنید و محصولات خودتان را معرفی کنید. این روش چندین سال پیش شاید خیلی مناسب بود اما امروز دیگر با وجود سایتهای رقیب کار بسیار سخت تر از گذشته شده است. شما باید پیشنهادات مختلف را با روشهای مختلف به کاربران ارائه دهید.
یکی از روشهای ارائه پیشنهادات ، استفاده از آزمون آنلاین می باشد. شما با استفاده از یک آزمون آنلاین باید سعی کنید تا کاربران را با سایت درگیر کنید. هرچقدر تعامل کاربران با سایت شما بیشتر شود احتمال خرید کردن هم افزایش پیدا می کند. یکی از روشهای تعامل کاربران با وب سایت هم استفاده از آزمون آنلاین می باشد.

آزمون آنلاین چه ارتباطی می تواند با فروش و پیشنهادات فروش داشته باشد؟

فرض کنید شما محصولات مرتبط به هم دارید و حالا یک سری سوالات درباره محصولات طراحی کنید و در قالب یک آزمون آنلاین در سایت منتشر کند. حالا فرض کنید کاربران وارد سایت شما می شوند و در این آزمون آنلاین شرکت می کنند. در اینجا آزمون آنلاین شما باید به گونه ای باشد که با توجه به نتایج کاربران به آنها محصول پیشنهاد کند.
این روش یکی از روشهای مناسب برای افزایش نرخ تبدیل سایت می باشد به شما توصیه می کنم که اگر از این روش تا به حال استفاده نکردید حتما استفاده کنید.

چگونه آزمون آنلاین را در سایت پیاده کنم؟

اگر سایت شما با وردپرس طراحی شده باشد یک خبر خوب برای شما دارم. با استفاده از افزونه Wp-Pro-Quiz می توانید یک آزمون آنلاین را در سایت پیاده کنید. این افزونه به زبان فارسی هم در سایتهای مختلف موجود هستش .

هر روز تمرکز خودتان را بگذارید برای پیاده سازی انواع روشهای پیشنهادات به بازدیدکنندگان.
توجه : همیشه از روشهایی استفاده کنید تا کاربران سایت شما از سایت شما فراری نباشند! یک آزمون آنلاین می تواند برای کاربران هم جذاب باشد و حتی اگر پس از آزمون هم از شما خریدی نکنند می توانید اطلاعات تماسشان را دریافت کنید و در مراحل بعدی آنها را تبدیل به مشتری کنید.

صحبت پایانی

در طراحی سوالات خود نهایت دقت را به خرج دهید. سطح سوالات باید ترکیبی از سوالات آسان ، متوسط ، سخت باشد. باید با سوالات خود بتوانید ذهن مخاطب را به چالش بکشید وعلاوه بر به چالش کشیدن ذهن مخاطب باید سوالات راحتی را هم داشته باشید تا مخاطب از ادامه آزمون منصرف نشود. تعداد سوالات خود را به ۱۰ عدد محدود کنید. اگر تعداد سوالات شما زیاد باشد افراد کمی حاضر می شوند تا انتهای آزمون پیش بروند.

مطالب مرتبط

درباره سامانه برندینگ ایران
گروه برندینگ ایران به منظور ارائه راهکارهای نوین فروش ، بازاریابی و برندینگ ایجاد شده است. این مجموعه تلاش دارد با ارائه نرم افزار ها و تکنولوژی های روز دنیا شرکت ها و مجموعه های کوچک و بزرگ را به سوی موفقیت سوق دهد و تا رسیدن به هدف با شرکت و مجموعه همراه و همگام باشد. در این راه گروه برندینگ ایران از افراد کارپشته و فنی استفاده می نماید که هم از نظر تجربه کاری و هم از نظر آکادمیک در مرتبه بالایی قرار دارند و با استفاده از روحیه کار تیمی، مشتری را در راه رسیدن به موفقیت همراهی خواهند کرد.

© 2024 - کلیه حقوق مادی و معنوی به سامانه برندینگ ایران تعلق دارد